雖說大部分人都適合飲用滴雞精

2019061811:16

但部分人士仍然需要注意某些營養成分。中醫林惠賢建議,服用前應注意產品的鈉成分,以免加重腎負荷;而按照衛生處的建議,每100克食物鈉含量少於120mg即屬低鈉。

御藥堂滴雞精隻味係好奇怪,係好似好假既雞湯味,我飲完再比茄爸飲,佢都唔想飲,我係唔會想再飲多一包。可能我地一向鍾情濃厚雞湯,呢方面田原香滴雞精優勝!??

在5款滴雞精中,以禦藥堂最低鈉。而對於皮膚好的膠原蛋白成分亦只能在禦藥堂和鴻福堂的出品找到,並以禦藥堂的膠原蛋白成分最高,所以禦藥堂在營養方面優勝。

平時呢我唔鍾意化妝嘅,咁我覺得飲咗滴雞精幾日之後個氣色就好好啦,面色又好好啦,就算唔化妝塊面都會紅卜卜啦,好似化妝咁樣。滴雞精無油、無脂肪唔會肥,都好好:可以滋陰補腎,女仔飲咗之後好好?

5款滴雞精之中,只有王朝得一種食用方法,其他都可以微波爐或將原包隔水煮沸來加熱。當中以餘仁生和禦藥堂的滴雞精的食用方法最為方便,前者有三種食法,後者更可以放入真空壺,浸熱水加熱,很方便辦公室一族隨時飲用。而田原香的滴雞精需要解凍,食用時會較麻煩;不過其實田原香亦有常溫版本,但貴之餘(比急凍貴$100),貨量亦比較少和難買到;相對地不方便。

田原香滴、台灣、新加坡均設有門市,深受各地人士歡迎。 相關文章:

如何選購適合自己的?

近500萬辦公家具項目開始采購

選購實木家具的4大誤區

辦公家具中使用海棉種類知多少

男女、孕婦都適宜飲用